kawan kitty :))

teman baek saya !

salam
haha dah lama rasa nak tulis nih
tapi sumpah teringat gila kat depa nih so nak boh jgak depa ni dalam blog saya larh !
nak bagitaw dekat tempat saya belajar uh saya paling rapat dengan diorang nie jew larh haha
diorang memang da best siot
geng kami nama dia   geng chikenit !
sempena nama kereta MIA yang membawa kami ke merata - rata kami nak pergi haa

       mimie - miya - sarah

dibintangi oleh MIYA , SARAH dengan ZOUL haha
ni la depa 2 uh semua cantik  ngan zul tu dia la paling nsime ( kata dia )

  mimie - zoul - miya 

semua gambar ni diambil masa p PSP uh
kami p kursus " e - commerce"  haha kursus la sangat kan2
kmi tido sebilik , sekatil ngan mia sarah sorang haha
tapi zul tak la dia ngan geng laki la
nak mampus tido sekali semua nih.
haha

      sarah - mimie - zoul 

bukan nak kata la memang best la ngan depa ni 
haha
semua layan ikowt pala ja
kalau terasa 
upss minta maaf banyak2 nah
tapi takpe geng kami "open - open " ja koet haha

P/s : ikhlas saya nurul najmi nadhira bt jamaluddin ikhlas nak bagitaw saya rindu kat hampa 3 ok sem 5 nnti plak kita jumpa nah :))

No comments:

Post a Comment