kawan kitty :))

ya allah saket sangat2 :(



sampai hati an di bwat aku cam nih sumpah sedeh nak mampus !
dulu lain sekarang da lain dah
dia suroh aku berubah ok fine aku berubah tapi nape die berubah untuk jadi lebih teruk? lebih kejam?nape?
aku minta kew semua uh?
xkan aku ta penah minta semua uh !
ya allah malam nih 23 / 11 / 2010 dia janji nak kol
aku punya la mengantok sbb xcukup tido ( sbb chatting) sabar jew sbb aku ingat dier nak kol
dier da janji 4 hari lepas kowt nak kol ashik xjadik jew
so tadik mase first msj aku tanye " b malam ni jadi kol x? "
dier jawab " jadik lah nape tak jadik plak " so aku ngan excited g charge nset n minum air sbb xnak bagi mengantok.g nengok muzik-muzik lagi then tetibe biler nengok nset adew msj so dier antar " bb sorry la b mengatok" arrgghhhh b** i btol !
sumpah bengang kot
bila pikir sampai hati giler dier bwat aku cam nih
then msj yang dihantar adalah P U T U S !




so tunggu la besok apew dier nak balas
tuhan jew tahu betapa sakit sangat2 hati nih :((

No comments:

Post a Comment