kawan kitty :))

gembira + sedeh :((

salah hye dah lama kot ta layan blogger ni
dah malas rasa nak layan haha
kat rumah aku tingal sorang2
dulu adew banglong , kakngan ngan adik
semua pakat p balik dah
sedeh la sorang2 kat umah


haha arituh siap ambik cuti lagik p antar abang saya balik shah alam :))
sbb uh tajuk sedeh + gembira
dapat shopping
jalan2
melancong haha
tapi ta besh gambar semua ta cantekk sbb banglong anbik
dia ta pandai tangkap larh :(






IKEA besh paling rock :))

p IKEA bukan apa pun p makan ja kat sana haha
besh sedap
lepas uh tengok nak bwat umah saye nnti bila dah kawen
memang nak kene cari lelaki yg kaya larh





i- city besh !!


ala hotel murah jew kat shah alam :(



korang teke la kat maner nih :)


aktiviti di dalam keta ok !


ala biase2 jew shopping haha tapi dew kenangan koyt kat sini :))


nyum - nyum sedap owhh


biase la kalau banglong ambil habes blurr ~!!


ok tu jew adew pun
pape pun thanx banglong sbb bawak kami orang kampung berjalan kat kuala lumpur uh
kat sini xdew semua uh
haha
lepas uh sedeh la sbb kami balik bertiga
pegi berempat huhu
k la
salam bye2 !





































No comments:

Post a Comment