kawan kitty :))

ikhlas dari hati mimie nadhira

awak apew salah saye kat awak?
napew awak bwat sayer macan nih?
nape awak mainkan sayer wak?
knapa wak?
saya ni ta layak kew adew ngan awak?
hina sangat kew saya nih wak?
burok sangat kew saye nih wak?
sampai hati awak an bwat saye macam nih?

tu la selalu yang akan aku pikir kalau dew masalah dalam perhubunagn
xtahula
aku rasa dah cukup dewasa kot aku nak pikir semua nih
sumpah aku memang jeles nengok kawan2 aku yang ada kapel tapi aku?
huh hampeh
termaklumla muka tak cun so sape la yang nak pandang an?
kadang2 terpikir la jgak napela aku tak dibenarkan untuk bersama sama ngan orang yang aku sayang?
aku tamaw salahkan takdir aku taw semua ni kehendak dia tapi sampai bila?
mungkin tak sampai masa lagi kot..

kadang-kadang aku nanges sape yang tahu an?
sbb aku ta suka tunjuk sedeh aku depan orang
aku tanak diorang taw masalah aku
aku malu
aku malu
aku malu
dalam bilik jew tempat aku nak nanges ~!

apew yang berlaku memang aku kecewa sangat2 !!
sumpah demi allah aku kecewa
sepatutnya aku kena sedar dri awal lagi
dia memang ta layak  untuk aku
tapi aku ja perasan cun nak ngorat dier
tapi tape aku pecaye pada ALLAH
setiap kejadian adew hikmah dier

walaupun aku kehilangan dier disebabkan dier dah MILIK ORANG !
aku tetap bersyukur sebab aku masih ada FAMILY aku
aku ada KAWAN-KAWAN aku
ALHAMDULLILAH..

tapi aku bersyukur sejak semenjak nih an
aku da rasa macam aku dekat sangat dengan tuhan
ya allah hanya tempatmu aku mengadu
aku rasa lebih tenang bila bersamnya
hari2 aku akan ceritakan masalah aku kepadaNYA !
alhamdullilah aku telah diberi kekuatan untuk menghadapinya..

ALLAH SENTIASA ADA DI SISI KITA !!

wasalam :(


No comments:

Post a Comment