kawan kitty :))

sahabat saya :))

tadi dok tengah lipat baju tetiba dapat msj dari aini sekampun (nama dalam nset) haha yang menyatakan hasrat beliau untuk keluar dan belanja MCD untuk saya sempena birthday saya haha
saya tak beri sebarang jawapan sehingga minta permission dari mak then mama bagi so kuar la
lagipun memang nak jumpa sbb ahad jew kamik cuti lain semua keja (practical larh ) haha
so saya tanpa segan silu pergi bersiap untuk makan makanan percuma haha :))
besh2
thanx aini :))



aini sekampung :))


saya mimie sekampung :))

haha dah ronda2 xtaw nak p mana maklum la berjalan dari pacific p CP jalan balik p pacific balik haha
sumpah cam xdak keja an
xpa kami cari keja lain iaitu tangkap gambar wei haha


pacific alor star :)


pacific alor star :))


saya :)


aini :))


mimie nadhira 



comel btol aini haha

ni last la pic nah 


saya lagik


aini dan panda :)


kami sahabat :))

ok memang happy sangat2 haha sbb lama dah kot ta kuar sibuk keja ja cewahh haha 
ok la bye :))








No comments:

Post a Comment