kawan kitty :))

birthday gurl :)




haha 21.03.1991 lahirlah seorang insan bernama MAISARAH BT OMAR !
heu gurl
happy birthday !


selamat masuk angka 2 0 dah haha
sat2 nak tunjuk kat hampa budak segak nih !


yah dah beso kawan aku nih

haha
segak an?
untung pakcik bawah nih :))


ha pakcik taqi !

depa msti la ada hadiah special lagi an
mana boleh bagitaw sbb aku pun tataw haha
aku bagi setajat yg mampu lah
sat nah 


biase jew an?

pesana untuk birthday gurl : wei mai selamat hari jadi nah semoga panjang umoq dimurahkan rezeki tuh
tataw la hanx baca ka dak blog aku nih an
hurm selamat masuk alam 20 dah haha
sama ngan aku dah
thanx untuk segala2nya sbb hanx banyak tolong aku
ada ja waktu aku susah
thanx
hadiah ni ta seberapa la sangat an kalau nak bandngkan dengan PERSAHABATAN kita nih
sorry nah
HAPPY BIRTHDAY MAISARAH !!

sat2 zul , mai dah cukup umoq dah hurm tunggu kawan baik aku lagi sorang tuh ta 20 taun ni
miya !
owhh sahabt baikkuh !


No comments:

Post a Comment