kawan kitty :))

sahabat :)

hari jumaat paling besh dalam minggu hidup aku
haha sbb kami rehat 2 jan
hurm puaih hati sungguh
haha kami pun tataw nak bwat apa bila rehat pun lama so kami memberi cadangan untuk bersuka ria dekat masjid zahir dan menara aloq staq noh :))
ok2 sat nak cita
sesampai kami kat sana an adew la satu group gurlgurl nih
usha pelik ja kami
taw la masing2 pakat dok pegang NIKON
kami apa ada
guna nset ja snap
ta suka arh
rosak mood aku nak senyum campuq ngan segan sama haha


credit untuk nurul :)



maisarah dan saya



maisarah dan saya


anak menara owh sangat comel :))


cam bodo g candid kata wani :(


cantik masjid belakang uh 


cari tandas sat wani nak p ...


ya kami bertiga haha

jutaan terima kasih kepada mereka yang telah membawa aku keluar untuk bersiar-siar haha
terima kasih sangat2 :))









No comments:

Post a Comment