kawan kitty :))

sumpah aku nanges !

ya allah secara jujur aku kalau baca blog ta penah nanges sampai cam nih tapi aku tertarik ngan sayu kisah ni
YA ALLAH  memang aku sedeh sangat2 ya allah
aku boleh rasa macam mana perasaan buah hati dier skrang
sbb aku fikir pasal dia yg aku nanges nih
sedeh wei
dia perempuan aku perempuan msti sedeh giler
ni cerita berita dalam metro arituh
yang aku sedeh sangat aku memang baca pasal budak-budak ni kemalangan dalam hati aku kata " ya allah kesiannya diorang muda-muda lagi tuhan dah ambik diorang " tetiba jumpa lak entry pasal diorang nih
dalah hati aku adew la cakap " eehh nape la yg meninggal ni kacak2 haha jahat sikit sorry ea " tapi arinih aku TERjumpa pasal diorang


DZARIF ISKANDAR DZUL

AL - FATIHAH UNTUK ARWAH 

korang adew baca tak dalam metro pasal diorang?


arwah berbaju PURPLE tuh..

yang ni buah hati dier cantik orangnyer !


FATIN NADIAH ZULKIFLI

tahu memang perit untuk fatin tempuhi tapi adeek kena redha ketentuan ALLAH
darinyer kiter datang dan darinyer jgak kiter pegi
kalau adeek btol2 sygkan arwah selalu sedekah al-fatihah untuk arwah
agar arwah lebeh tenag di sana
adeek kena kuat adeek !!!

ntah tetibe aku over lebeh2 plak tapi aku anggap sesama umat islam aku memang sedeh lg pun aku adew baca pasal diorang kat blog kawan2 diorang nih
memang sedeh
so ta salah an kalau aku nak tumpang kesedehan aku
aku jgak manusia yg punya perasaan sedeh

kepada adeek FATIN NADIAH ZULKIFLI sya memohon maaf kalau ada TERsalah cakap kat atas tapu saya ikhlas memang saya ada terbaca pasal diorang kat papper nih

ok dah habes baca kan?
OK SEDEKAHKAN AL-FATIHAH KEPADA ARWAH
TERIMA KASIH 

NITE !




No comments:

Post a Comment