kawan kitty :))

kami da bebaik



lalalala
yes i get u back syg
kami dah bebaik da semalam
haha
semua sbb demam aku ni la
haha
ta pasal2
dia kesian kat aku
ya allah aku sayang hanx sorang ja !

sudah berminggu-minggu kami begaduh
huh
dia pun ta pujuk aku
haha
dia kata dia nak ajaq aku sikit
ok fine
tapi aku merana ingat kat dia
kalau dia ada
msti dia pesan aku macam2
suroh makan ubat
jaga diri
pesan kat aku jangan makan banyak2

ee sweet sgat2 syg :))
ilysm la syg
yang ni rasa2 nak kekal sampai kawen kot
walaupun saket mata memandang(ta nsome ) tapi hati xsakit tape an?
sorry syg !

atas nasihat sahabat saya nurul dan sarah dengan menyatakan hasrat mereka untuk saya SETIA

ya allah MIMIE NADHIRA tolong la SETIA boleh dak ?







pakcik ni sorang la kan kan ily !







4 comments:

  1. so sweet lah....nananananana ^_^

    ReplyDelete
  2. ha!!mcm ni la nk..
    stia tw..
    hehe..:)

    ReplyDelete
  3. wany: haha insyallah tapi adew penghalang lago owh saketnya !

    ReplyDelete