kawan kitty :))

saya akan tolong awak comel :))

salam moninx :))

dah lama ta update blog nih
haha
sorry la
terlalu sibuk
sbb banyak sangat masalah yang timbul skrang nih
haish tataw la cam man kan ..

teringat status kat FB adew sorang minah comel nih minta saya tolong dier kuruskan badan haha
meluat sungguh
dok kata dia gemok la apa la
padahai kurus lagik
segak pun segak
haha insyallah saya dengan rela hati akan membantu anda :))
nak taw sapa budak comel tuh?
nnti tengok la gambar dia nah !
sorry syg

suroh tolong tapi kalau makan
allah haih
dia kira ok la kalau makan banyak pun ta nampak terok sngat badan tuh
kalau aku???
haha
macam orang mengandung la kan ..

sat2 semua gambaq dia aku ambik tengah makan haha


tengok sampai da ta larat na makan :))


comeinyer makan nugget :))


ha taw pun da habes la tuh haha

saja ja da tataw nak post apa tetiba malam ni kau jadik mangsa haha

but sorry ea syg 
papew pub u tetap comel 
il love u la syg he2 :))

No comments:

Post a Comment