kawan kitty :))

GA Header & Template Blogspot!



Syarat-syarat Penyertaan:
  1. Seorang blogger Malaysia yang mempunyai blog berplatform "blogspot".
  2. Merupakan follower blog alieff [dot] com atau blog art-lief. (GA ni kan untuk follower blog aku... HEHE)
  3. Buat satu entri bertajuk "GA Header & Template Blogspot!". Dalam entri tu korang perlu:
    1. ... tampal poster yang aku bubuh kat atas entri ni (tak kisah la nak guna gam @ tape);
    2. ... cerita sikit header / template blog impian korang;
    3. ... nyatakan (sekurang-kurangnya) 2 sebab kenapa blog korang patut menjadi salah satu pemenang GA aku;
    4. ... dan tag (sekurang-kurangnya) 1 orang rakan blogger korang.
  4. Copy dan paste kod banner kat bawah ni dan paste kat sidebar blog korang. (boleh resize ikut suka jiwa dan raga)
  5. Komen entri ni dan paste URL entri korang kat ruangan komen selewat-lewatnya 1 JUN 2011


ok tugas no satu dah selesai :))

no2 : ok header idaman saya kan mestilah warna pink dan polka dots . owh i love polka dot :)) kalau boleh biarla header tuh colourful dengan warna pink ,xkesah ikowt kreatifiti si Alief ni la kan ( awak kan pro :)) . kalau nak letak doodles yang comel - comel dan mesti adew name mimie nadhira ok ?

no 3 : 2 sebab knapa boleh menang ?
 sebab apew erk ? sbb blog saye comel kowt haha orang cakap bukan saye tapi xdew la insyallah kalau ada rezeki menang la kalau tak tape saye ta kesah pun saye bole cube lagi kan Alief kan?

-sebab ini contest pertama yang saya join mungkin akan menarik minat saya untuk join contest yang dianjurkan oleh ENCIK Alief selepas contest GA Header ni  sekiranya saya dipilih sebagai pemenang , insyallah :))

no 4 : ok saya tag   a p p l e  sebab dier rajin join contest :))

No comments:

Post a Comment