kawan kitty :))

mulot ko macam longkang !

salam hye :))
berdasarkan pada tajuk korang da tahu kan aku msti marah kan kan?


aah memang pun
actually bukan la mara sangat tapi GERAM ! SAKIT HATI dekat ?

mamat dalam FB tuh
dah la xknal
tetiba cakap aku macam2 lak
errrr macam nak g pancung je 2 ekor tuh !

citer dier cam ni kawan aku de prob ngan BF dier
aku ni dengan baik hati nak tenangkan dier la an
haha
then aku plak yg kena !!

ish2 adew ke patut dier kate aku batu api la perot hijau la
uh SIAL SIAL SIAL KO JANTAN !

campur ngan BF dier sound aku kat phone plak 
rosak mood aku kat MCD waktu tuh
haish
kesian kawan aku tuh
gaduh pasal BENDA TA SEPATUTNYA BERGADUH !

tape wani i tetap syg awak :))

2 comments:

  1. penah jgak involve case macam nie, syarni siap kena maki cakap betina dengan boifren bff, aishhhh

    lepas tu dah malas nak advice ke ape hal rumah tangga deorang

    AIGO

    ReplyDelete
  2. ha same la bythe way hanx aw sbb sudi baca haha :))

    mimie pun rase da malas la campur dah better silent is much much better :))

    ReplyDelete