kawan kitty :))

penang owh penang :))

salam hye2
sorry dah lame ta update blog
ntah rase cm xdew mood
tambahan adeek beradek kat umah ramai so malas nak gadoh2 haha :))

ok actually nak kongsi cuti - cuti yang kami jalankan
haha destinasi semestinya penang
ntah mama cakap penang ni adat keluarga
setiap tahun bulan 6 msti datang sini
mama cakap nnti bila kitaorang da kawen pun same
ajak family masing2 turun PENANG haha
cam best jew
ta sabar nak tengok anak - anak aku mandi kolam haha :))

perkara pertama mestilah pilih hotel !
memang dah taw hotel nih la ayah aku pilih
NAZA NATALIA haha tahu x?
aku na gtaw pun ta sure :))


itu ayahda yg tonggek ngan mak uh haha order bilik tuh !


muka letej la jauh tuh perjalanan haha !


haha tukang tangkap gambaq kakak saya :))


haha saya la bosan la haish !

haha ok tuh dulu nak bagitaw nnti adew sambungan dier la kot insyallah :))

No comments:

Post a Comment