kawan kitty :))

thanx syg :))

salam :))
hye sory la seriusly mmg malas teramat sgat nak update blog
haha
xtaw nape
kekadang xdew mood
kekadang malas
hurm
bz ngan ABG REPORT kot
tambah plak ngan CITTYVILLE haha
sorry blog syg :))



haha
na share la sikit
actually guys when in relationship what they want?
seriusly ta paham


but MY KITTY yg ajar aku
haha
direct kena marah
xpe aku suka
i love the way you are la sygs :))

dier ta suke MSJ ceeh xmacam couple lain, bosan la aku sesowang
so cam maner aku na setia haha :))
xdew syg u sorang jew

tahu la u jauh pun jgan la layan i cam nih
hadoi kadang2 rasa na nanges tapi dier bwat bodo jew
marah bwat cool
bengang bwat cool
haish tambah kalau bebai ?

lagi dia bwt tataw
tension siot
dier tataw ke aku ni jenis suka DIPUJOK ??




xpela seriusly i sy u syg
sumpah u sweet sgat petang tadik haha
serius awak tembam haha macam saya 
love u love love u :))



thanx for complet my life <3

ok malam ni sya tido ngan awak bye syg
nite mmuaxx :))



No comments:

Post a Comment