kawan kitty :))

contest SAYA DAN KACAMATA :))

salam hye korang :))
sorry da lame sgat ta update da sibuk ngan nak bukak poli la apew la
err tension malas nak belajar lagi dowh haha
nak kawen he2 :))

ok SUDAH !
today aku nak join satu contest nih
telah dijemput di FB mase join contest shawl tuh
ok makasih sb jemput saya :))

contest AKU DAN CERMIN MATA owh sgat menarik :))


penganjur :))

ok syarat syarat untuk join !

1 . HARUS follow blog lya . n like page lya (kalu sudi )
2 . copy banner CONTEST SAYA DAn KACA MATA n letakkan kat entry korng .
3 . sertakan gambar korng pakai KACA MATA .
4 . story cket sal gambar tuh . na byk pon ta pe . =p
4 . tinggal kan link korng kat ruangan komen contest nie .
5 . tag kat 3 kawan korng . 

yang menarik perhatian semestinya HADIAH !

                                                            frist prize      : RM 50 .(wang tunai)
                                                            second prize :  topup RM 30
                                                            third prize     : topup RM 20 
    

2 pemenang saguhati akan diberikan topup RM 10

OK TARIKH TUTUP 

31 JULAI 2011



ini hasil saya ok :))

tadaaaaaa !!



salam hye saya mimie nadhira

owh bila dah adew contest cam ni memang teringin sgat nak join sbb aku memang PENGGEMAR cermin mata ok !
dan hari - hari biasa pun aku memakainnya tapi bukan cermin mata hitam la 
ok pasal gambar nih diambil semasa menunggu emak dan ayah aku bersiap untuk kuar
aku juga ditemani oleh angsa - angsa belakang rumah aku yang turut sama memeriahkan keadaan
huh penat nak suroh diorang diam !
haha nakal kew?
xkan kejap jew pun 
aku uploadkan gambar ni untuk contest SAYA DAN KACAMATA  sbb aku i love pink and purple dan semestinya la saya memakai kacamata
baru layak join kan kan ?

hurm pihak penganjur ok x cm nih ?
haha peace :)
kalau adew rezeki menang alhamdulillah kalau tak inalillah haha xdew la 

ok saya tagg mereka yg terhebat !





thanx yawwww
wasalam 

No comments:

Post a Comment