kawan kitty :))

first time awak mara saya :(






assalamualaikum hye korang :))
rasa kesian sgat kat blog nih
dah terabai sgat2 dah ,


berdasarkan dengan tajuk tuh an
err seram sgat2
tapi i love u so much syg :))
sape lagi encik zulhery ler 


hurm minta maaf sgat2 taw sb bwat awak marah giler pagi2 buta tuh .
cerita dier cam nih ,
aku biasew la suke text msj ngan dier lewat mmg waktu tuh jew aku freee pown err
then malam khamis tuh mmg penat la , lepas balik dari umah sewa mak aku ambik , then mak aku ajak teman dier g cuci tangan adeek aku kat KMC so memang ta boleh tolak la kan kan /
anak yg baik la  :))
then malam tuh dier text suro aku g tido , tapi aku tanak sb kesian dier tunggu na msj ngan aku bukan main lame , padahal aku mengantok giler kot !
text punyer text , tetibe dier kol aku haha mmg aku da tetido pun , tapi aku ta ngaku aku tido , aku cakap aku bwat something .. hurm ok 
dah pukul 1.45 am aku text ngan dier lpas uh dier suro aku kol jap aku cakap jap adik aki masuk bilik , so mmg segan la nak cakap fon..


dier adew antar msj ckapa dier kat luar umah sb na cari line , maklum la dier umah kampung kot eer line ta clear 
sumpah aku ta baca text tu pun sb TERTIDO !
banyak kali dier kol
dier cakap " you cepat la kol i sejuk nih "
then aku ta kol la sebab tetido
bnyak kali dier kol


sekali tuh dier kol aku angkat la
hurm apew lg
cuba banyamhg bangun2 tido , terus dier jerit kat teliga, ape perasaan korang ?
dier memang marah giler kot 
first time aku nanges kat dier haha
malu giler sial !
xdew sebelum nih maner dier penah mara aku pun tapi malam tuh mmg dier marah la
susah giler na pujok dier ..


bila aku kol , dier cakap sakit hati cakap ngan aku ,
mmg sedih la kan?
tapi xpew la aku nanges jew la
hurm , dier langsung ta pujuk aw :((


then aku text ckap " i na kuar jap , pape jadi kat i , i minta maaf :))
terus dier kol
hurm syg jugak ko an ?
haha
so lepas uh da baik la sampai sekranag
alhamdullilah kalau boleh nak setia dah
tamaw curang2 dah dosa :))


haha hargailah orang yang mencintai kita :))
assalamualaikum . 

No comments:

Post a Comment