kawan kitty :))




sedih menhadapi hari hari tanpa maktok :(
ya allah kuatkan hati hambamu menghadapi liku - liku kehidupan

sebernya dia bukan sahaja maktok bg aku tapi dialah IBU , dialah KAWAN dan dialah segala - galanya
dia lain sikit sb jiwanya kearah keremajaan
serius tak tipu
aku selalu sharing cerita dgn dia
dia support kalau aku ada bf
dia support bab2 nak kawen
dia support bab berfesyen
dia suka teman aku shopping
selalu teman dia p pasar tani
owhhh !

aku teringat lagi kot , saja ja la ajak dia warna rambut .. slumber jew dia cari kedai haha siap bgtaw tokyah jom p kedai rambut kak lang nak warna rambut
giler an ?
haha serius dia mmg rapat kot ngan kadang
kami selkalu gadoh
gadoh teruk pun sekejap jew
yg paling tak tahan tuh suatu hati kitaorg bergadoh tetiba dia datang pujok sambil pelok aku
mana tak rindu ?
ish terharu kalau kalau ingat semua kenangan kami kot

walaupun dia garang tapi dia baik hati sangat2
aku suka lawan cakap dia bukan ape , saje nak bg dia marah lg
haha
 jahat kan aku ?
hurm tuh la kadang2 betol org cakap bila dia ada semua tak kisah tapi bila dah tiada mesti dirinduai
sesunggahnya kak lang rindu maktok !

dia tuh dah mcm ibu kedua bg aku
dulu2 dia yg siapkan baju sekolah aku , dia yg sediakan bekal untuk aku , dia yg jaga keselamatan aku
ya allah rahmatilah maktok ngan tok yah di alam sana 

tak tahan dah nak type nih , nnti bila free aku post lg
sedih sgat2 :(

al-fatihah




No comments:

Post a Comment