kawan kitty :))

aku sayang hanx wei !


tengok awak masuk blog saye taw syg !

haha arinih aku nak intro kat korang sahabat baik aku kat pejabat
ni la area tempat duduk aku
haha ksian
ta sampai ati nak kutuk dia
ni la KITTY aku (akunya PC kat ofis)
kitty selalu kena marah
selalu kena maki
ksian dia
aku taw kitty ta sehebat PC-PC lain kat ofis tuh
kitty aku sangat-sangat lembab !
dah la suka bwat hal
tapi aku syg dia wei sumpah !

musuh utama KITTY ialah MAISARAH OMAR !
suka kutuk kitty aku
sian kat dia
takpa takpa nnti bila kitty aku da sihat hurm lawan la PC hampa haha

aku tamaw la kutuk KITTY aku nih sbb dia pun da banyak tolong aku
kadang2 aku memang la marah 
bila orang kalut dia lagi bwat hal hurm

takpa sekurang2nya kitty peneman aku kat ofis tuh
thanx kitty

i love u so much damm !!

No comments:

Post a Comment